Mario + Rabbids Kingdom Battle (Nintendo Switch)

Bedømt som 5.00 ud af 5 baseret på 1 kundebedømmelse
(1 kundeanmeldelse)

Version: Fysisk disk

Mario + Rabbids Kingdom Battle er et arkade- og familiespil til Nintendo Switch. Mario + Rabbids Kingdom Battle er kendt for sin sjove og gakkede historie og spillestil. Mario + Rabbids Kingdom Battle til Nintendo Switch er skabt af det erfarne spilfirma Ubisoft, så du er garanteret et fantastisk arkade- og familiespil. Dette arkade- og familiespil passer godt til alle der elsker Mario og familier, men kan nydes af alle aldre.

Denne udgivelse af Mario + Rabbids Kingdom Battle er Standard udgaven, som indeholder selve spillet.

23800

Få på lager (Under 10 stk.)

Gratis levering til din dør indenfor 1 -4 hverdage
I tvivl? Hos os har du altid 180 dages bytteret.

Få på lager (Under 10 stk.)

Baseprice
Ved at vælge BasePrice får du altid gratis fragt. Første måned er gratis (herefter 184 kr /md.) Læs mere om BasePrice.
 Altid gratis levering på alle ordrer
 Prisgaranti på alle produkter
 Certificeret af forbrugerbeskyttelsen DEBY

– 4,7/5 baseret på 718 verificerede anmeldelser.
– forbrugerbeskyttelse med kontantsikring på 5.000 kr.

Version: Fysisk disk

HVORFOR BASEPRICE?

Hos BasePrice arbejder vi hårdt for at kunne tilbyde hele vores produktsortiment til kostpris (baseprice), og du får tilmed ubegrænset gratis levering. For at kunne tilbyde baseprices kræver det dog baseprice som månedeligt koster 184 kr. Hvis det er første gang du handler hos os, så kan du dog gratis prøve vores medlemskab det første måned. Du skal blot være opmærksom på at medlemskabet automatisk vil fortsætte som et betalt medlemskab, hvis du ikke afmelder dig indenfor prøveperioden. Alternativt, så kan du også frit købe til den yderst fordelargtige normalpris hos os.
Fx står en Dualshock 4 v2 controller lige nu til kun 499,00 kr. inkl. fragt. Det er et godt tilbud.

Du har altid 100 dages returret fra den dag du modtager produktet hos os, og du kan dermed altid ombestemme dig, hvis du skulle være i tvivl.